Veelgestelde vragen Inchecksysteem | Alles wat je moet weten

Veelgestelde vragen Inchecksysteem

Veelgestelde vragen Inchecksysteem

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over het Inchecksysteem. Of je nu wilt weten hoe je evenementen aanmaakt, tickets beheert of statistieken bijhoudt, hier wordt alles duidelijk uitgelegd. Deze handige gids helpt je snel op weg met veelgestelde vragen Inchecksysteem. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Evenementbeheer

Hoe maak ik een nieuw evenement aan?

Wat zijn de vereiste velden voor het aanmaken van een evenement?

Hoe kan ik een bestaand evenement bewerken?

Waar kan ik de informatie over mijn evenement terugvinden?

Hoe kan ik een evenement permanent verwijderen?

Tickets en extra’s

Hoe kan ik een ticket toevoegen aan een evenement?

Wat moet ik doen om een ticket te dupliceren?

Wat als ik een ticket per ongeluk heb gedupliceerd?

Hoe kan ik extra’s aan mijn evenement toevoegen?

Hoe kan ik de shopvolgorde van mijn tickets veranderen?

Wat gebeurt er als ik een ticket of extra aanmaak?

Hoe kan ik de achtergrondafbeelding van een ticket instellen?

Deelnemers en statistieken

Wat zijn de stappen voor het importeren van deelnemers?

Hoe kan ik mijn ingeschakelde tickets filteren?

Waar vind ik de statistieken van mijn evenement?

Kortingscodes en mails

Hoe maak ik een kortingscode aan?

Hoe plan ik een mailing in?

Hoe verwijder ik een mailtemplate?

Technische problemen en Mollie

Wat moet ik doen als ik geen Mollie-account heb gekoppeld?

Mollie koppelen aan jouw Inchecksysteem account

Wat heb je nodig om een ticketshop in te richten op Inchecksysteem.nl?

Wat moet ik doen als ik geen toegang heb tot de camera tijdens het scannen?

De makkelijkste manier om evenementen te managen

Inchecksysteem neemt alle technische aspecten van jouw evenement uit handen. Zo houd jij tijd over, bijvoorbeeld voor de groei van jouw evenement